چطور چهارچوب درب اتاقی را اندازه بزنم ؟

چطور چهارچوب درب اتاقی را اندازه بزنم ؟

چطور چهارچوب درب اتاقی را اندازه بزنم ؟

راهنمایی در مورد طریقه صحیح اندازه زدن چهارچوب درب اتاقی و سرویس بهداشتی

 در این مقاله به شما یاد میدهیم چطور به مانند یک نصاب درب چهار چوب اتاقی خود را برای ساخت درب سایز بزنید و بتوانید سفارش درب اتاقی خود را اینترنتی ثبت کنید

فیلم راهنمایی اندازه زدن چهار چوب فلزی درب اتاقی و درب سرویس بهداشتی برای سفارش اینترنتی درب

امروزه بخاطر بحث ترافیک در شهر ها بزرگ و عدم دسترسی افراد در شهر های کوچک به قیمت های بدون واسطه در شهر خود و از همه مهم تر صرفه جویی در زمان افراد تمایل بیشتری به خرید اینترنتی دارند و همین امر باعث شده که بیشتر کالاهای خود را از راه دور و از طریق اینترنت سفارش دهند. ولی در مورد درب های اتاقی به دلیل اینکه سفارش کالا نیاز به برداشت اندازه چهارچوب درب اتاقی دارد  ( باید توسط نصاب این کار انجام شود ) نیاز به آموزش صحیح اندازه گیری چهارچوب درب اتاقی یا سرویسی دارد که ما در اینجا سعی داریم طریقه صحیح اندازه زدن چهار چوب درب اتاقی و سرویس بهداشتی را آموزش دهیم.

طریقه صحیح اندازه زدن چهارچوب درب اتاقی 

درمورد راهنمایی اندازه گیری صحیح چهار چوب فلزی درب اتاقی برای سفارش درب باید به مانند شکل زیر از چندین جهت و از عمیق ترین قسمت چهارچوب از چندین نقطه که در عکس مشخص شده چهار چوب را اندازه بزنید که در زیر به آن بیشتر می پردازیم:

اندازه گیری عرض درب

برای اندازه گیری چهار چوب فلزی درب اتاقی و برداشت اندازه درب و سفارش اینترنتی درب اتاقی باید ابتدا عرض درب را برداشت کنید برای این کار ابتدا از سه نقطه 1 و 2 و 3 یعنی بالاترین عرض و پایین ترین عرض درب رابر داشته و اگر این عرض ها اختلافشان کمتر از 0.5 سانتیمتر باشد! ابعاد برداشت شده را کمترین آن را در نظر بگیرید و 1 سانتیمتر از عرض کمترین (کمترین بین 1 و2و3) می شود عرضی که درب شما باید ساخته شود! یعنی به طور مثال اگر عرض های برداشت شده توسط شما 90.5 و 90.2 و 90 سانتیمتر بود کمترین آن می شود 90 و وقتی 1 سانتیمتر از آن کم کنید 89 سانتیمتر عرض دربی است که شما باید سفارش بگذارید( به مانند شکل) لازم به ذکر می باشد که در هنگام اندازه گیری عرض باید به مانند شکل متر را از گودی روی چهار چوب تا گودی طرف مقابل قرار دهید و ابعاد را برداشت کنید! (این اندازه گیری برای چهار چوب سالم می باشد و چهار چوب پیچیده شده و تابدار باید توسط فرد متخصص ابعاد برداری شود ! و در هر صورت هم درب نصب شده روی این چهار چوب ها تاب خواهد داشت)

اندازه گیری چهار چوب فلزی برای سفارش درب

اندازه گیری ارتفاع درب

برای ارتفاع نیز به مانند شکل از گودی روی چهار چوب بالایی  تا گودی پاخور پایین درب (چهارچوب پایین به پاخور معروف است) ابعاد را برداشته و یک سانتیمتر و سه میل از ارتفاع  کم کرده و ابعاد بدست آمده ارتفاع درب که قرار است ساخته شود می شود . در اینجا هم لازم به ذکر است که اگر چهار چوب شما 3 چوب بود و قسمت پایین را نداشت (پاخور نداشته باشد) باید ارتفاع را تا زمین محاسبه کرده و با این تفاوت که این بار 2 سانتیمتر از ارتفاع برداشت شده کم کنید ابعاد بدست آمده می شود ابعاد درب شما که قرار است سفارش دهید(این اندازه گیری برای چهار چوب سالم می باشد و چهار چوب پیچیده شده و تابدار باید توسط فرد متخصص ابعاد برداری شود ! و در هر صورت هم درب نصب شده روی این چهار چوب ها تاب خواهد داشت)

طریقه صحیح اندازه گیری چهار چوب فلزی

طریقه صحیح اندازه زدن چهارچوب درب سرویس بهداشتی و حمام

طریقه اندازه زدن چهارچوب درب سرویس بهداشتی و حمام و دستشویی تقریبا مشابه هم می باشد با این تفاوت که چهار چوب درب سرویس بهداشتی و مخصوصآ حمام بر اثر رطوبت دفرمه (تغییر شکل چهار چوب در اثر پوسیدگی) شده و شما باید در اندازه گیری آن دقت بیشتری بعمل برسانید و یا این کار را به یک نصاب حرفه ای بسپارید !

طریقه صحیح اندازه زدن درب پلی وود و چهارچوب پلی وود

درب و چهار چوب پلی وود نیز به مانند بالا می باشدکه با شگل توضیح دادیم و فقط این این نکته قابل تعمل است که درب پلی وود و چهارچوب آن ساختاری متفاوت دارد پس طریقه اندازه گیری درب و چهار چوب پلی وود نیز کمی متفاوت می باشد ولی نصب آن کاملا با درب های داخلی ساختمانی متفاوت می باشد !

طریقه اندازه گیری صحیح درب پلی وود به همراه چهارچوب آن

اگر شما می خواهید درب پلی وود و چهار چوب آن را باهم سفارش دهید کار ابعاد برداشتن شما از درب و چهار چوب پلی وود راحت تر می شود و فقط کافی است که شما اندازه باشویی که می خواهید درب با چهارچوب در آن نصب شود را بردارید و سفارش درب با چهارچوب خود را بگذارید

لینک های مرتبط:

درب ضد آب | درب ضد حریق | درب کشویی | درب پلی وود | درب لابی | درب ضد سرقت لابی | درب استیل |



(19 امتیازها)

create شما شما today 01/05/23 visibility 1359 بازدید

comment_bank
فرشید
2022-08-27

format_quote سلام عالی بود format_quote

comment_bank
فرشید
2022-08-27

format_quote آدرس نمایندگی شما کجاست format_quote

در حال ارسال. لطفا صبر کنید...