استفاده از درب ضد سرقت بهتر است یا حفاظ آکاردعونی برای درب | برسی معایب و مزایای هر یک

استفاده از درب ضد سرقت بهتر است یا حفاظ آکاردعونی برای درب | برسی معایب و مزایای هر یک

درب ضد سرقت بهتر است یا حفاظ  ؟

درب ضد سرقت بهتر است یا حفاظ آکارد ئونی؟

 

در این مورد باید گفت که مثل این میباشد که شما بگوید برای حفاظت اتومبیل خود دزدگیر بهتر است یا قفل فرمان ؟باید گفت که همه این وسایل ضد سرقت باعث میشود که تایم سرقت اتومبیل ما بالا بیاید و هر کدام نباشد سرقت برای سارق راحت تر و تایم سرقت کمتر میباشد.در مورد در ضد سرقت و حفاظ هم به همین صورت میباشد با این تفاوت که حفاظ  در صورت بسته بودن به سارقان اعلام میکند که من منزل نیستم و شما براحتی میتوانید از فرصت استفاده کنید و درب را تخریب و وارد منزل من شوید.در صورتی که در ضد سرقت بدین گونه نیست و کسی از نبود شما در خانه باخبر نخواهد شد و سارق به راحتی اطمینان حاصل نمیکند از این امر.ضمن اینکه حفاظ را سارقین میتوانند از ریل پایین آن در بیاورند و به راحتی وارد منزل شوند پس به تنهایی نمیتواند نقش بازدارندگی داشته باشد و حتما باید از موارد امنیتی دیگری نظیر آژیر و دوربین مداربسته وحتی برای امنیت بالاتر درب ضد سرقت را به همراه حفاظ استفاده کرد!

حفاظ درب ضد سرقت آپارتمانی مدل اکاردئونی

اگر درب ضد سرقت شما در جایی نصب شده است که احتمال سرقت از آن زیاد است بهتر است بعد از نصب درب ضد سرقت بر روی آن حفاظ از نوع آکاردئونی نصب کنید تا دیگر فرد خاطی با دیدن درب ضد سرقت و  حفاظ درب آپارتمانی از نوع آکاردئونی از سرقت منزل شما صرف نظر کند و به دنیال واحد راحت تری برود ! به دلیل اینکه اکثر سارقان حرفه ای دنبال سرقت های بی دردسر  و راحت می روند و استفاده از حفاظ فلزی اپارتمانی آکاردئونی در کنار درب ضد سرقت کار را برای آنه بسیار مشگل می کند و تایم سرقت را برای آنه بالا می برد احتمالا از ورود به منزل شما صرف نظر می کنند!  

انتخاب بین استفاده از درب ضد سرقت و حفاظ آکاردآویزی بستگی به نیاز‌ها، بودجه، و شرایط شما دارد. در ادامه به مزایا و محدودیت‌های هر یک از گزینه‌ها اشاره می‌کنم:

مزایای استفاده از درب ضد سرقت:

در اینجا به مزایای استفاده از درب ضد سرقت می پردازیم:
     - ارتقاء امنیت با درب ضد سرقت: درب‌های ضد سرقت به طور خاص برای جلوگیری از تعریف، دسترسی غیرمجاز و سرقت طراحی شده‌اند.
     - ظاهر عادی: درب‌های ضد سرقت به طور عمومی دارای ظاهر عادی و قابل اطمینان هستند و با طراحی‌های متنوعی تولید می‌شوند.
     - تطابق با استانداردها: این درب‌ها برای مطابقت با استانداردهای امنیتی تعیین شده ساخته می‌شوند.

   معایب استفاده از درب ضد سرقت:

     - هزینه بالا: درب‌های ضد سرقت معمولاً گزینه‌ای گران قیمت هستند.
     - نصب متخصصانه: برای نصب این نوع درب‌ها، ممکن است نیاز به نصب‌کنندگان متخصص باشد.
   

مزایای استفاده از حفاظ آکاردعونی:

حفاظ آکاردآویزی (یا شبکه‌های آکاردآویزی) معمولاً به عنوان یک انتخاب برای افزایش امنیت خانه‌ها و آپارتمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع حفاظت از نفوذ به مکان‌ها مختلف از طریق پنجره‌ها و درب‌های آکاردآویزی از طریق نصب شبکه‌های فلزی انجام می‌شود. اگر حفاظ آکاردآویزی درست نصب شده باشد، امکان دزدی به طریق ساده وارد شدن به آپارتمان یا خانه کاهش می‌یابد. اما هنوز هم ممکن است برخی موارد و ابهامات وجود داشته باشد:

1.بسته بودن حفاظ آکاردآویزی:
حفاظ آکاردآویزی معمولاً باز و بسته می‌شود. اگر آن را ببندید، به نوعی ممکن است دسترسی دزد به داخل خانه یا آپارتمان کاهش یابد. اما این تنها یک عامل از عوامل امنیتی است و توجه به سایر جنبه‌های امنیتی ضرور است.ولی یک بعد دیگر آن نیز میتوان تصور کرد و ان آگاه شدن صارق از اینکه داخل آپارتمان شما کسی نیست و با خیال راحت کار خود را انجام دهد!
2. نظارت:
اغلب دزدان تلاش می‌کنند تا از حضور یا عدم حضور ساکنان خانه آگاه شوند تا زمانی که ورود به مکان را برای خودان ریسک کمتری داشته باشند. اگر شما از خانه خود بیرون می‌روید، توجه به جزئیات مثل نورهای روشن یا خودرو در پارکینگ ممکن است به دزدان نشان دهد که شما در خانه نیستید.
3. نصب صحیح حفاظ آکاردآویزی:
نصب صحیح و قوی حفاظ آکاردآویزی اهمیت دارد. اگر نصب ناصحیح باشد، دزدان ممکن است به راحتی از آن عبور کنند.
4. امنیت تمامی نقاط:
امنیت برای تمامی نقاط و درها و پنجره‌ها مهم است. حفاظ آکاردآویزی تنها یک عنصر از سیستم امنیتی شماست. دزدگیر، درب‌های ضد سرقت، و نظارت تصویری نیز می‌توانند به افزایش امنیت کمک کنند.
در کل، حفاظ آکاردآویزی می‌تواند به افزایش امنیت کمک کند، اما نباید به تنهایی به عنوان تنها راهکار امنیتی در نظر گرفته شود. ترکیبی از اقدامات امنیتی معمولاً بهترین راه برای حفاظت از خانه یا آپارتمان شماست.
مزایای استفادهاز حفاظ آکاردعونی:
     - هزینه کمتر حفاظ آکاردعونی به نسبت به درب ضد سرقت: حفاظ آکاردآویزی معمولاً گزینه‌ای اقتصادی‌تر هستند.
     - نصب آسان حفاظ آکاردعونی: نصب حفاظ آکاردآویزی معمولاً نیاز به مهارت‌های کمتری دارد.
     - شفافیت حفاظ آکاردعونی: حفاظ آکاردآویزی از شبکه فولادی ساخته می‌شوند و امکان دیدن به بیرون را حفظ می‌کنند.

معایب استفاده از حفاط آکاردعونی:

  •  کمترین مقدار امنیت حفاظ اکاردعونی: حفاظ آکاردآویزی نسبت به درب‌های ضد سرقت، امنیت کمتری ارائه می‌دهند.
  • طراحی معمولی و ساده حفاظ آکاردعونی: حفاظ‌های آکاردآویزی دارای طراحی‌های معمولی‌تر هستند و امکان دارد تاثیر ظاهری مکان را داشته باشند.
  • خیال دزد راحت میشود از عدم خضور شما و باخیال راحت اقدام به سرقت می نماید: بسته بودن حفاظ اکاردعونی این نوید را به دزد میده که  کسی در منزل نیست و با خیال راحت به سرقت خود برسد!!
بنابراین، اگر امنیت بالا برای شما اولویت دارد و می‌ترسید از سرقت، درب ضد سرقت بهترین گزینه است. اگر بودجه محدودی دارید یا در نیاز به امنیت بالا نیستید و از ظاهر شفافیت ترجیح می‌دهید، حفاظ آکاردآویزی ممکن است مناسب باشد. همچنین، ممکن است بخواهید در نظر بگیرید که از ترکیبی از هر دو گزینه استفاده کنید، به عنوان مثال، درب ضد سرقت برای ورود اصلی و حفاظ آکاردآویزی برای پنجره‌ها یا درب پشتی.یکی از بزرگترین معایب حفاظ آکاردئونی درب ضد سرقت این است که شما را کشیدن این حفاظ شما را از نبودتان آگاه می کند و سارق مطمعن میشود که کسی داخل منزل نیست!و نکته بعدی این است که حفاظ آکاردئونی درب ضد سرقت آپارتمانی ساختمان شما را زشت می کند و هر چقدر که درب ضد سرقت با کیفیت و شکیلی در آن استفاده کرده باشند استفاده از  حفاظ ضد سرقت آکاردئونی باعث شده دیگر درب ضد سرقت شما به چشم نیاید ونیز استفاده از آن به دلیل ایجاد حس سلول های زندان برای افراد زیاد خوش آیند نیست!

حفاظ استیل درب ضد سرقت

یکی از راهکارهای کم کردن از اثرات مخرب زیبایی شناسی استفاده از حفاظ آکاردئونی درب ضد سرقت در ساختمان استفاده از حفاظ استیل درب ضد سرقت می باشد! بدلیل شکیل بودن استیل استفاده از این حفاظ های درب ضد سرقت ساختمانی امروزه مرسوم تر شده و افراد بیشتر تمایل به استفاده از حفاظ استیل درب ضد سرقت دراند تا حفاظ آکاردئونی!

بلاخره درب ضد سرقت بخریم یا حفاظ آکاردعونی

تصمیم نهایی بین خرید حفاظ آکاردآویزی و نصب درب ضد سرقت بستگی به اهداف امنیتی شما و شرایط خاص آپارتمان شما دارد. در ادامه به برخی از عواملی که باید در نظر گرفته شوند اشاره می‌کنم:

1.سطح امنیت محیط:
ابتدا باید از سطح امنیت محیطی آپارتمان خود آگاه شوید. اگر منطقه شما به تعداد زیادی از سرقت‌ها و نقض‌های امنیتی دچار شده است، درب ضد سرقت می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.
2. بودجه:
هزینه نصب درب ضد سرقت معمولاً بیشتر از حفاظ آکاردآویزی است. بنابراین، بودجه شما یکی از عوامل مهم برای انتخاب است.
3. تصمیم‌گیری مشترک:
در صورتی که در آپارتمان یک تصمیم‌گیری مشترک وجود داشته باشد (مثل تصمیم گروهی مسکن)، باید با سایر ساکنان مشورت کنید و تصمیم مشترکی بگیرید.
4. شرایط ویژه:
اگر در آپارتمان شما شرایط خاصی وجود دارد که نصب درب ضد سرقت را دشوار می‌کند (مانند ممنوعیت نصب درب‌های ضخیم)، حفاظ آکاردآویزی ممکن است گزینه‌ای مناسب باشد.
5. سلیقه شخصی:
ترجیحات شخصی شما در مورد ظاهر و امکانات نیز مهم است. درب‌های ضد سرقت عموماً دارای طراحی ساده و کمی متفاوت هستند.
در نهایت، باید از تمامی جنبه‌های مسئله مطلع شوید و به دنبال یک راهکار امنیتی که به بهترین شکل نیاز‌های شما را برآورده می‌کند، بگردید. ممکن است بهتر باشد ترکیبی از اقدامات امنیتی، از جمله حفاظ آکاردآویزی و درب ضد سرقت، را در نظر بگیرید تا امنیت آپارتمان شما بهبود یابد.

لینک های مرتبط:

درب ضد آب | درب ضد حریق | درب کشویی | درب پلی وود | درب لابی | درب ضد سرقت لابی | درب استیل |



(0 امتیازها)

create شما شما today 01/05/22 visibility 224 بازدید

هیچ نظری وجود ندارد
در حال ارسال. لطفا صبر کنید...