عکس درب ضد سرقت دولنگه ترک
درب ضد سرقت دولنگه شیشه خور سفید
درب ضد سرقت یک ونیم لنگه
درب ضد سرقت 2 لنگه چوبی
درب ضد سرقت دولنگه بزرگ شیشه خور
درب ضد سرقت دولنگه ترک
درب ضد سرقت دولنگه بزرگ
درب ضد سرقت دولنگه آبنوس
درب ضد سرقت یک ونیم لنگه ونوس سپاهان درب
عکس درب ضد سرقت دولنگه ترک
درب ضد سرقت دولنگه شیشه خور سفید
درب ضد سرقت یک ونیم لنگه
درب ضد سرقت 2 لنگه چوبی
درب ضد سرقت دولنگه بزرگ شیشه خور
درب ضد سرقت دولنگه ترک
درب ضد سرقت دولنگه بزرگ
درب ضد سرقت دولنگه آبنوس
درب ضد سرقت یک ونیم لنگه ونوس سپاهان درب

درب ضد سرقت دو لنگه

مرجع: 22

درب ضد سرقت دولنگه و یک ونیم لنگه

انواع مدل درب ضد سرقت دولنگه

قیمت درب ضد سرقت دولنگه

عکس درب ضد سرقت دولنگه

ابعاد درب ضد سرقت دولنگه

خرید درب ضد سرقت دولنگه

تولید درب ضد سرقت دولنگه شیشه خور

برند:

9 ریال

(9 ریال 1}

بدون مالیات

تعداد:

موجود است

بسته بندی

بسته بندی

ارسال با بسته بندی مناسب

نصب درب

نصب درب

ارسال کارشناس نصب

بهترین قیمت

بهترین قیمت

گارانتی بهترین قیمت

سرعت تولید

سرعت تولید

تولید در سریع ترین زمان

درب ضد سرقت دو لنگه و یک ونیم لنگه

در اینجا سعی میکنیم تا حدودی در مورد ابعاد  اندازه درب ضد سرقت دو لنگه و نیز قیمت درب ضد سرقت دو لنگه و همچنین ابعاد درب ضد سرقت یک ونیم لنگه و همچنین قیمت درب ضد سرقت یک ونیم لنگه صحبت کنیم و امیدواریم این مقاله در مورد درب ضد سرقت دو لنگه و درب ضد سرقت یک ونیم لنگه برای شما مفید باشد و بتواند شما را هر چه بهتر در انتخابتان راهنمایی کند و نیاز شما را در مورد درب ضد سرقت دو لنگه و درب ضد سرقت یکونیم لنگه بر طرف کند

درب ضد سرقت دولنگه | درب ضد سرقت دولنگه 

درب های ضد سرقت یک ونیم لنگه و درب ضد سرقت دو لنگه معمولا برای درب ورودی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند که بتوانند بازشویی بزرگتر در اختیار اهالی ساختمان قرار دهند ولی درب ضد سرقت یک ونیم لنگه معمولا برای درب ضد سرقت آپارتمانها ساخته میشوند که مالکان آنها تمایل به داشتن بازشویی بزرگتر از استاندارد در ورودی منزلشان دارند و معمولا  درب های ضد سرقت یک ونیم لنگه هر دو لنگه آن با قابلیت باز شونده ساخته می شود(به در خواست مشتری)

عکس درب ضد سرقت دولنگه ترک

برای دریافت عکس های بیشتر درب ضد سرقت دو لنگه ترک لطفا با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید تا پرسنل فروش در برای شما ارسال کنند و یا به قسمت های پایین تر این صفحه مراجعه فرمایید

ابعاد و اندازه درب ضد سرقت یک و نیم لنگه و درب ضد سرقت دو لنگه ای

هر ابعادی را می توان برای درب ضد سرقت یکو نیم لنگه و درب ضد سرقت دو لنگه در نظر گرفت و ساخت ولی معمولا ابعاد درب ضد سرقت دو لنگه و درب ضد سرقت یک و نیم لنگه به شرح زیر می باشد:

ابعاد درب ضد سرقت دو لنگه:

درب ضد سرقت دو لنگه را می توان تا ابعاد 210 در عرض ساخت و معمولا درب ضد سرقت دو لنگه بازشویی دولنگه مساوی دارد و درب ضد سرقت دو لنگه به صورت قرینه ساخته می شود!

درب ضد سرقت دو لنگه شیشه خور

ابعاد درب ضد سرقت یک ونیم لنگه:

معمولا درب های ضد سرقت بزرگتر از عرض 115 سانتیمتر را درب های غیر استاندارد می نامیم و تیم فروش سپاهان درب سعی بر آن دارند که وقتی مشتری تمایل به ساخت درب ضد سرقت بزرگتر از 115 سانتیمتر دارد را به سمت درب ضد سرقت یک ونیم لنگه سوق دهند تا حداقل از معایب درب ضد سرقت غیر استاندارد بکاهند و مشتری در آینده به دردسر نخورد! درب ضد سرقت یک ونیم لنگه به صورت غیر متقارن و حد اکثر تا ابهاد 150 ساخته می شود. درب ضد سرقت یک ونیم لنگه می تواند دارای هر دولنگه بازشو باشد و یا یک لنگه ثابت و یک لنگه متحرک باشد! که ما معمولا در بخش فروش سپاهان درب  به مشتری ها برای اینکه درب ضد سرقت یک ونیم لنگه یک لنگه ثابت مقاوم  تر از درب ضد سرقت یک ونیم لنگه  دولته بازشو متحرک می باشد پیشنهاد میکنیم سفارششان یک لنگه متحرک باشد تا مقاومت درب ضد سرقت بیشتر باشد!

درب ضد سرقت یک ونیم لنگه

علت استفاده از درب های ضد سرقت دولنگه

درب ضد سرقت دولنگه معمولا به دو دلیل مورد نیاز مشتری می باشد:

اول  -مشتری تمایل دارد درب به اندازه درب موجودش ساخته شود و کنده کاری و تخرب به حداقل برسد! معمولا این گونه موارد در هنگام بازسازی های خانه های قدیمی که بازشوهای درب ها بیشتر از 130 سانتیمتر هستند (درب موجود قدیمی مشتری) از طرف مشتری در خواست شده

دوم  -مشتری تمایل دارد بازشویی بیشتر از استاندارد در ورودی منزلش یا ساختمان اداریش داشته باشد تا بتواند لوازم بزرگ را به راحتی به داخل ساختمان انتقال دهد!

درب ضد سرقت دو لنگه بزرگ

درب ضد سرقت دولنگه بزرگ به دربی اطلاق شده که ابعادش بیشتر از 210 باشد و معمولا تیم فروش سپاهان درب سعی به تغییر این درب ها به درب ضد سرقت سه لنگه و یا درب ضد سرقت چهار لنگه دارند به لیل اینکه درب ضد سرقت دو لنگه بزرگی که از 220 در عرض بیشتر شود باید طول لنگه ها ی درب ضد سرقت از حالت نرمال خارج شود و همین امر باعث شده درب ضد سرقت دو لنگه بزرگ به خاطر سازه فولادی که داخل هر لته درب(در لنگه درب) است مخصوصا در بازشو ها ! درب بیش از اندازه سنگین شود و به مرور زمان افتادگی پیدا کند درب و باز وبسته شدنش با مشگل مواجه شود!

درب ضد سرقت دولنگه بزرگ

درب ضد سرقت دو لنگه سفید

درب ورودی دو لنگه ضد سرقت 

معمولا درب ضد سرقت ورودی ساختمان باید از جنسی ساخته شود که فرسایش روی آن کمترین تاثیر را داشته باشد! که معمولا درب ضد سرقت استیل و درب ضد سرقت بارویه لمینوکس یکی از بهترین گزینه ها برای درب ضد سرقت دو لنگه درب ورودی می باشد

درب ضد سرقت دولنگه استیل

مدل درب ضد سرقت دولنگه ترک

هر طرح و مدل درب ضد سرقت دولنگه را می توان از روی درب ضد سرقت تک لنگه ساخت! فقط نیاز به دو رویه از همان طرح برای هر یک از لته های درب می باشد! فقط باید درنظر داشت که طرح و مدل درب ضد سرقت ترک اصل از کشور ترکیه وارد شده باشند و برگ ترخیص گمرک داشته باشند ابعاد و طرح های ثابتی دارند وقابلیت به سایز و طرح ساختن برای مشتری و به سفارش مشتری ندارد! و معمولا هر سال طرح ومدل درب ضد سرقت دولنگه ترک تغییر کرده و نمونه های جدیدی به مدل های درب ضد سرقت دو لنگه اضافه شده

درب ضد سرقت دولنگه ترک | درب ضد سرقت 2 لنگه ترک

درب ضد سرقت دولنگه فلزی

درب ضد سرقت چینی دو لنگه هم ابعاد ثابتی دارند و هم شکل های آنها محدود می باشند! درب ضد سرقت فلزی چینی دو لنگه معمولا ابعادر در حدود 125 در عرض دارند که بیشتر سایز ابعاد درب ضد سرقت یک ونیم لنگه به حساب می آید! درب ضد سرقت فلزی چینی دو لنگه معمولا کیفیت پاینی دارند و امروزه به دلیل بالا رفتن قیمت ارز خرید آنها توجیه اقتصادی نداشته !

درب ضد سرقت دولنگه فلزی

قیمت درب ضد سرقت دولنگه

در مورد قیمت درب ضد سرقت دو لنگه و قیمت درب ضد سرقت یک ونیم لنگه باید گفت که این گونه درب ها معمولا قیمت های متفاوتی دارند و آیتم های زیادی در قیمت درب های ضد سرقت دو لنگه و درب ضد سرقت یک ونیم لنگه تاثیر دارد ! که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

انواع درب ضد سرقت دولنگه

درب ضد سرقت دولنگه  اگر تولید یک کارخانه باشد و یا تولید یک کارگاه قیمت آن متفاوت است به دلیل اینکه کارگاه ها استانداردی برای تولید خود ندارند می توانند از هر گونه مواد اولیه ای برای تولید درب ها استفاده کنند! پس انواع درب ضد سرقت دولنگه بر اساس نوع تولید کننده درب و همچنین متریال مورد استفاده در ساخت درب ضد سرقت دولنگه متفاوت بوده

قیمت درب ضد سرقت دولنگه ارزان

قیمت درب ضد سرقت دولنگه ارزان بر اساس ساختار داخلی و  نوع رویه درب ضد سرقت دولنگه ارزان متفاوت بوده و نوع ساختار درب ضد سرقت دولنگه بر قیمت درب ضد سرقت 2 لنگه ارزان تاثیر زیادی دارد. و اگر منظور شما از درب ضد سرقت دولنگه ارزان قیمت پایین ترین قیمت درب ضد سرقت دولنگه میباشد مجموعه تولیدی درب ضد سرقت سپاهان همچین دربی ندارد!

قیمت درب ضد سرقت دولنگه سفید

قیمت درب ضد سرقت دولنگه سفید بر اساس طرح و مدل و ابعاد درب ضد سرقت دولنگه سفید متفاوت بوده  و حتی رنگ رویه و نوع رویه نیز در قیمت درب ضد سرقت دولنگه سفید نیز متفاوت بوده!

قیمت درب ضد سرقت دولنگه شیشه خور

قیمت درب ضد سرقت دولنگه شیشه خور بسته به اینکه چه ابعادی داشته باشد و اینکه از چه جنس رویه ای ساخته شده باشد متفاوت است.حتی شیشه های بکار رفته در درب ضد سرقت دولنگه شیشه خور متفاوت میباشد و متواند در قیمت درب ضد سرقت دولنگه شیشه خور تاثیر مستقیم بذارد. درب ضد سرقت دولنگه شیشه خور باید به گونه ای ساخته شود که شیشه ها از مقاومت لازم برخوردار باشد و همچنین باید در نظر داشت که شیشه های این درب ها اگر قرار باشد به ذاخل دید داشته باشد باید عرض شیشه کمتر از سر یک انسان باشد و بین دوطرف از حفاظ های امنیتی خاصی استفاده شود تا در صورت تخریب شیشه نفوظ به داخل غیر ممکن باشد.

درب ضد سرقت دولنگه شیشه خور

تصاویر درب ضد سرقت دولنگه شیشه خور

درب ضد سرقت دولنگه سفید

خرید درب ضد سرقت دولنگه

قیمت خرید درب ضد سرقت دولنگه بر اساس موارد زیر متفاوت بوده و شما در خرید آن باید مد نظر داشته باشیدکه در زیر به آن اشاره میکنیم

نوع رویه درب ضد سرقت دو لنگه

نوع رویه درب ضد سرقت یک ونیم لنگه و درب ضد سرقت دو لنگه بر وری قیمت درب ضد سرقت دولنگه و درب ضد سرقت یک ونیم لنگه تاثیر بسیار زیادی دارد و هر چه رویه برجستگی بیشتری داشته باشد و از مواد طبیعی مانند چوب بیشتر در آن بکار گرفته شده باشد می تواند قیمت بیشتری آن درب ضد سرقت دولنگه و درب ضد سرقت یک ونیم لنگه داشته باشد! علاوه بر این رویه های وارداتی به دلیل بالا بودن قیمت ارز و همچنین هزینه های گمرک و باربی تا ارسال این رویه ها به ایران باعث بالا رفتن درب ضد سرقت دولنگه و درب ضد سرقت یکونیم لنگه تولید شده از آنها می شود

نوع رویه درب ضد سرقت دولنگه

ابعاد و اندازه درب ضد سرقت یک ونیم لنگه و دو لنگه

اندازه درب ضد سرقت دو لنگه و درب ضد سرقت یک ونیم لنگه می تواند در قیمت تمام شده درب ضد سرقت 1.5 لنگه و درب ضد سرقت دو لنگه تاثیر زیادی داشته باشد و هر چه ابعاد درب ضد سرقت دولنگه و درب ضد سرقت 1.5 لنگه بیشتر باشد وزن فلز بکار رفنه در آن که از فولاد می باشد بیشتر شده و تاثیر این افزایش وزن فولاد می تواند بسیار زیاد باشد! در ضمن درب ضد سرقت دو لنگه و درب ضد سرقت یک ونیم لنگه هر چقدر بزرگتر باشد مساحت و چگالی رویه نیز بیشتر شده و این نیز بر روی قیمت تاثیر دارد!

قفل و یراق درب ضد سرقت دو لنگه

قفل درب ضد سرقت یکی از ایتم هایی است که تاثیر خیلی زیادی در قیمت تمام شده درب ضد سرقت 1.5 لنگه ترک و درب ضد سرقت دو لنگه ترک دارد که می تواند نقش تعین کننده ای در قیمت تمام شده درب ضد سرقت 1.5 لنگه و درب ضد سرقت 2 لنگه داشته باشد!

قفل و یراق درب ضد سرقت

درب ضد سرقت دولنگه ترک

درب ضد سرقت دولنگه ترک و درب ضد سرقت دو لنگه ترک معمولا قیمت بالاتری نسبت به درب ضد سرقت دو لنگه ایرانی و درب ضد سرقت دو لنگه ایرانی دارد و هزینه های گمرک و باربری و  قیمت ارز باعث شده که قیمت درب ضد سرقت دولنگه ترک و درب ضد سرقت دو لنگه ترک قیمت خیلی بالایی در بازار داشته باشند!

درب ضد سرقت دولنگه ترک | درب ضد سرقت 2 لنگه ترک

لینک های مرتبط:

درب ضد آب | درب ضد حریق | درب کشویی | درب پلی وود | درب لابی | درب ضد سرقت لابی | درب استیل |

برند مرجع وضعیت موجودی
22 100 قلم موجود در انبار

نظرات

نمایندگی های شما کجاست

  • امتیاز:
  • کیفیت:

نمایندگی های شما کجاست

رضا

today 2022-08-27

  • 1 از 1 نفر این نظر را مفید دانسته اند.

edit نظر خود را بنوسید

درب ضد سرقت دو لنگه